Emocje związane z Euro już opadły, na Rio przyjdzie nam trochę jeszcze poczekać, dlatego, abyście nie umarli z nudów, przygotowaliśmy alternatywę! Kolejna odsłona wielkiej kooperacji trzech inicjatyw skupionych wokół komunikacji. Nadchodzi lipcowy, wspólny event PRywatki Wykładzina – spotkania profesjonalistów komunikacji i PR bez krawatów Tradycyjnie zatem wyjmujemy japonki, krótkie spodenki, kapelusze i widzimy się w Beach Bar. O dobre prezentacje i leżaki zadbamy my. 🙂
Miejsce wydarzenia: Beach Bar, Wioślarska 6, Warszawa
Atención! W przypadku załamania pogody wydarzenie odbędzie się w Głębokie Gardło SHOT BAR przy ulicy Bednarskiej.
Wystąpi przed Wami tym razem aż czterech prelegentów:
Krystian Cieślak – Dyrektor Zarządzający agencji Remarkable Ones specjalizującej się w obsłudze startupów. Fan komunikacji w czystej postaci. Realizował projekty public relations w zakresie komunikacji produktowej, korporacyjnej, wewnętrznej, kryzysowej, public affairs oraz social media. Ekspert w dziedzinie technik i narzędzi komunikacji, budowania relacji z mediami i liderami opinii w internecie. Zwolennik komunikacji opartej na zaufaniu, dzielenia się wiedzą oraz merytorycznej argumentacji. Wykładowca public relations. Prywatnie zapalony podróżnik, browarnik i piekarz.
Karolina Szymańska – właścicielka i założycielka agencji komunikacji OWL PR, specjalizującej się w projektach kulturalnych i zaangażowanych społecznie. Przez ostatnich 10 lat planowała i koordynowała strategie komunikacji, promowała marki i współpracowała z mediami z wielu dziedzin: od filmu i CSRu po branżę budowlaną. Specjalistka w realizacji rzeczy niemożliwych i działań wymagających niestandardowego podejścia. Z wykształcenia polonistka, filmoznawczyni, socjolożka i dyplomowana koordynatorka projektów. Prywatnie mama-podróżniczka, współautorka bloga Our Little Adventures.
Barbara Pleban – współwłaściciel i wiceprezes Multi Communications. Pełniła kluczowe funkcje z zakresu doradztwa w dziedzinie komunikacji strategicznej w Limitless (grupa Nakheel), Kompanii Piwowarskiej, IBM Business Consulting Services oraz PricewaterhouseCoopers. Specjalizuje się w doradztwie zarządom firm w zakresie zintegrowanej komunikacji public relations w obszarach: korporacyjnym, produktowym, B2B, zarządzania relacjami z interesariuszami oraz zarządzania kryzysowego. Jest także doświadczonym trenerem w zakresie szkoleń medialnych i coachingu komunikacyjnego dla zarządów polskich i międzynarodowych korporacji. Podczas 63. edycji Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions była jurorką w kategorii PR Lions.